2016 m. liepos 19–21 d. vyko projekto „Bibliotekos pažangai 2“ organizuojamas seminaras „Klientų patirties valdymas veiklos procesuose“, kuriame dalyvavo Kauno miesto savivaldybės Vinco Kudirkos viešosios bibliotekos direktorės pavaduotoja Daiva Kibildienė. Seminarą vedė lektorius, sertifikuotas vadybos konsultantas Tadas Žibūda.
Mokymų tikslas: suvienodinti ir sustiprinti mokymų dalyvių žinias apie procesų ir klientų patirčių valdymą, siekiant sėkmingai įgyvendinti bendruomenių projektus projekto „Bibliotekos pažangai 2“ metu bei paskatinti tolesnį bibliotekų klientų aptarnavimo procesų tobulinimą.
Rezultatas dalyviams: stipresnės mokymų dalyvių procesų ir klientų patirčių valdymo kompetencijos, dalyviai sugebės tobulinti esamus ir kurti naujus veiklos procesus atsižvelgdami į šių procesų metu kuriamą vertę ir formuojamas klientų patirtis, kas leis dalyviams maksimizuoti bibliotekų procesų efektyvumą ir klientų pasitenkinimą.
Įgytos kompetencijos: klientų patirčių valdymo modelis ir klientų pasitenkinimo lygio įvertinimas, procesų kokybės vertinimas, procesų kūrimas ir tobulinimas, nuolatinio tobulinimo praktikos diegimas bibliotekoje, vertės maksimizavimas klientui ir LEAN (nuolatinio gerinimo) vadybos metodų taikymas.
Rezultatas bibliotekai: kokybiškesni ir rezultatyvesni bibliotekų veiklos procesai, kiekviena biblioteka organizuoja konkrečius jos veiklos specifikai pritaikytus patobulinimus, taip pat įgyvendina nuolatinio procesų tobulinimo praktiką, kuri leidžia užtikrinti maksimalią procesų kokybę ir ateityje. Visos mokymų metu įgyjamo žinios ir kompetencijos yra praktinio pobūdžio, todėl iš karto po mokymų lengvai taikomos kasdienėje bibliotekų praktikoje. Perkėlimą į praktiką užtikrina tiek praktinis mokymų pobūdis, tiek konkretūs dalyvių įsipareigojimai bei namų darbų užduotys.